Geeft terug
HOE DE PRODUCTEN RETOURNEREN?
1. Log in op de website en voer het tabblad "Account" in,
2. Ga naar de PRODUCT RETOUR TOEVOEGEN,
3. Selecteer het geretourneerde artikel,
4. Druk het retourdocument ,
af 5. Voeg het verkoopdocument (factuur) en het retourdocument in het pakket,
6. Stuur het pakket op elk logistiek punt zelf naar ons retouradres:
Sneaker Peeker Sp. z o.o. Niebieska 1A, 66-446 Deszczno, Poland,
2. Ga naar de PRODUCT RETOUR TOEVOEGEN,
3. Selecteer het geretourneerde artikel,
4. Druk het retourdocument ,
af 5. Voeg het verkoopdocument (factuur) en het retourdocument in het pakket,
6. Stuur het pakket op elk logistiek punt zelf naar ons retouradres:
Sneaker Peeker Sp. z o.o. Niebieska 1A, 66-446 Deszczno, Poland,
1. Invullen RETOURFORMULIER,
2. Plaats het retourformulier en verkoopdocument (factuur) in het geretourneerde pakket,
3. Verpak de producten in onze doos (Sneaker Peeker Box),
4. Stuur het pakket op elk logistiek punt zelf naar ons retouradres:
Sneaker Peeker Sp. z o.o. Niebieska 1A, 66-446 Deszczno, Poland,
2. Plaats het retourformulier en verkoopdocument (factuur) in het geretourneerde pakket,
3. Verpak de producten in onze doos (Sneaker Peeker Box),
4. Stuur het pakket op elk logistiek punt zelf naar ons retouradres:
Sneaker Peeker Sp. z o.o. Niebieska 1A, 66-446 Deszczno, Poland,
VOORWAARDEN VOOR RETOURZENDINGEN & KLACHTEN
• Wanneer het bestelde artikel niet aan de maat past of er niet eruit zou kijken als verwacht, dan heb je de kans om het te retourneren.
• Als u een andere schoenmaat wilt ontvangen, moet u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. u stuurt de verkeerde schoenen terug naar ons en ontvangt uw geld na de controle op dezelfde manier.
• Goederen kunnen natuurlijk worden geprobeerd voor de maattest, maar alleen thuis en op een schone vloer. de staat moet dezelfde zijn als die in de winkel zou worden geprobeerd! je moet er reeds voor zorgen dat de goederen past.
• De goederen kunnen geen enkele sporen van gebruik of gebruik zien die door de klant worden beïnvloed, anders zijn deze uitgesloten van retour.
• Bewerkte of gewassen goederen worden niet geretourneerd.
• Textiel en accessoires moeten worden geretourneerd in hun originele verpakking (inclusief het etiket, indien aanwezig).
• Schoenen moeten altijd in de onbeschadigde originele doos worden geretourneerd (anders wordt de retour geweigerd)!
• Indien de oorspronkelijke doos of verpakking beschadigd is, vraag je contact met ons op en mail je een foto van de beschadigde doos of verpakking naar (hello@sneakerpeeker.nl)
• Als u een andere schoenmaat wilt ontvangen, moet u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. u stuurt de verkeerde schoenen terug naar ons en ontvangt uw geld na de controle op dezelfde manier.
• Goederen kunnen natuurlijk worden geprobeerd voor de maattest, maar alleen thuis en op een schone vloer. de staat moet dezelfde zijn als die in de winkel zou worden geprobeerd! je moet er reeds voor zorgen dat de goederen past.
• De goederen kunnen geen enkele sporen van gebruik of gebruik zien die door de klant worden beïnvloed, anders zijn deze uitgesloten van retour.
• Bewerkte of gewassen goederen worden niet geretourneerd.
• Textiel en accessoires moeten worden geretourneerd in hun originele verpakking (inclusief het etiket, indien aanwezig).
• Schoenen moeten altijd in de onbeschadigde originele doos worden geretourneerd (anders wordt de retour geweigerd)!
• Indien de oorspronkelijke doos of verpakking beschadigd is, vraag je contact met ons op en mail je een foto van de beschadigde doos of verpakking naar (hello@sneakerpeeker.nl)
• Als u een defect item hebt ontvangen, of het is van slechte kwaliteit, neem dan contact met ons op, zodat we een aanvaardbare oplossing kunnen vinden.
• Stuur ons 2-3 foto's van het beschadigde item en verleg wat er precies is beschadigd of wat het defect aanwezig is (met een extra korte opmerking in de karton).
• Vergeet niet dat normale slijtage als gevolg van zwaar gebruik geen defect is en dat het is uitgesloten van een klacht!
• Volgende klachten op basis van klachten met betrekking tot de pasvorm of het comfort zijn uitgesloten!
• De koper moet de dealer / fabrikant het recht op verbetering verlenen (§ 439 bgb).
• Stuur ons 2-3 foto's van het beschadigde item en verleg wat er precies is beschadigd of wat het defect aanwezig is (met een extra korte opmerking in de karton).
• Vergeet niet dat normale slijtage als gevolg van zwaar gebruik geen defect is en dat het is uitgesloten van een klacht!
• Volgende klachten op basis van klachten met betrekking tot de pasvorm of het comfort zijn uitgesloten!
• De koper moet de dealer / fabrikant het recht op verbetering verlenen (§ 439 bgb).
• Als u vragen heeft over de verzendstatus van een retour, kunt u kijken op het verzendnummer om te bepalen dat de retour is gekomen.
• Houd er rekening mee dat vanaf het moment dat uw pakket arriveert, we 14 dagen de tijd hebben om uw betaling terug te betalen.
• Houd er rekening mee dat vanaf het moment dat uw pakket arriveert, we 14 dagen de tijd hebben om uw betaling terug te betalen.
MEER INFORMATIE
30 dagen vanaf het moment dat de bestelling bij u is afgeleverd.
2 jaar vanaf het moment dat de bestelling bij u is afgeleverd.
Het is niet mogelijk om goederen te ruilen. Wat kan je doen? Retourneer de gekochte goederen en koop gewoon het artikel waarin u geïnteresseerd bent.
U kunt een retourzending verzenden op elk lokaal logistiek punt dat verzending naar het buitenland mogelijk maakt. Stuur het pakket naar:
Sneaker Peeker Sp. z o.o. Niebieska 1A, 66-446 Deszczno, Poland,
Sneaker Peeker Sp. z o.o. Niebieska 1A, 66-446 Deszczno, Poland,
Binnen 14 werkdagen na ontvangst van de goederen wordt het verschuldigde bedrag teruggestort op de rekening indien de retourzending wordt geaccepteerd. De betaling wordt teruggestort op de rekening van de klant vanwaar hij de betaling heeft gedaan.